Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2013

Μου είπαν κάποτε γιατί δεν κατεβαίνεις στην πολιτική...


Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφου στην τηλεόραση ο Νότης Σφακιανάκης δήλωσε: «Βεβαίως δεν είναι φασίστες η Χρυσή Αυγή και έχουν κλείσει κάποιον μέσα, ο οποίος είναι αρχηγός πολιτικού κόμματος....
Κανένα δικαίωμα δεν έχεις ρε! Ποιος σου το έδωσε το δικαίωμα ρε Ευάγγελε γουρούνι, συνταγματολόγε!». Μετά από αυτές τις δηλώσεις η δημοσιογράφος του είπε: «Αύριο μπορεί να λένε όμως ότι στηρίζεις τη Χρυσή Αυγή», με τον Νότη Σφακιανάκη να απαντάει: «Στηρίζω; Επιβάλλεται να τη στηρίξετε τη Χρυσή Αυγή, διότι αυτή αν μη τι άλλο έχει μέσα και την αυγή, οι άλλοι έχουν μόνο το σκότος. Μου είπαν κάποτε γιατί δεν κατεβαίνεις στην πολιτική; Διότι απλά εγώ δεν έχω μάθει ποτέ να κατεβαίνω, εγώ μόνο ανεβαίνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και στο
https://www.facebook.com/hobbakias