Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2016

Πιο είναι το σωστό και πιο είναι το λάθος. Εσύ τι λες

  

   

Κατερίνα: 
Είπα να μη σχολιάσω, αλλά με εκνεύρισαν οι όψιμοι "πατριώτες" που διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους για τη μαθήτρια με την μαντήλα στην παρέλαση! Γι αυτό απλά θα σας πω τι βλέπω εγώ:

Στην πρώτη φωτογραφία βλέπω μια κοπέλα μουσουλμάνα από την Αίγυπτο, που αρίστευσε στο ελληνικό σχολείο και αποδίδει τιμές στον αγώνα των Ελλήνων για την ελευθερία, συνοδεύοντας την ελληνική σημαία!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Στη δεύτερη φωτογραφία βλέπω μια χριστιανή Ελληνίδα μαθήτρια, που αποφάσισε να παρελάσει με περιβολή καμπαρετζούς, επιδεικνύοντας το @@@@ της, και προσβάλει τον αγώνα όλων αυτών που πολέμησαν για την ελευθερία, συγχέοντας την έννοια της ελευθερίας, με αυτή της ελευθεριότητας!
Η πρώτη εικόνα θεωρώ ότι μας κολακεύει γιατί αναγνωρίζεται και τιμάται ο αγώνας των Ελλήνων και από τους ξένους.
Η δεύτερη εικόνα με εξοργίζει, γιατί προσβάλει τη μνήμη και τον αγώνα αυτών που πολέμησαν.
Τόσο απλά!


Αρίστη:

Kατερίνα μου κατ΄αρχήν χρόνια πολλά, να έχεις ένα όμορφο τριήμερο!!!Δεύτερον για το θέμα που αναπτίσεις είσαι πέρα ως πέρα σωστή ως μια ρομαντική ψυχή, όπως δεν το κρύβω είμαι κι΄εγώ.Όμώς Κατερίνα μου πίσω από αυτήν την εικόνα κρύβεται μεγάλη βρωμιά και συμφέροντα που το ρομαντικό μυαλουδάκι μας δεν μπορεί να συλλάβει.Η Μουσουλμάνα ομολόγησε οτι δεν ήταν δική της σκέψη να παρελάσει ετσι αλλά της το επέβαλαν...Κατάλαβε λοιπόν αγαπημένη φίλη ότι όλα συμβαίνουν με ύπουλο σκοπό ,πίσω από κατι τέτοια κρύβονται πολλές παγίδες,θέλουν να μας υποβαθμίσουν,θέλουν να μας αφανίσουν σαν λαό.Κάθε μέρα που περνάει ,κάθε στιγμή ,κάθε λεπτό μας πέρνουν την πατρίδα μας μέσα από την αγκαλιά μας.....Με την αγάπη μου πάντα !!!!!!!!!!!!!!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και στο
https://www.facebook.com/hobbakias